2009. december 3., csütörtök

Had' nyavalyogjak még egy kicsit:))....
Mára virradóra azt hiszem,hogy megállapíthatom dr.nagy-ként,hogy semmiféle javulás nem érzékelhető a fülemben.Ugyan úgy zúg és feszít.Ráadásul még mindig nem mehetek közösségbe,mert fertőzök.Ígyhát,a káposztát még lehet leereszteni nekem. (bővebb magyarázat lásd. előző irományok)
Ahogy haladok a végem felé,egyre több testi problémám van.Lehet, hogy rossz helyre születtem?!
A jó meleg Afrikában sose fáztam volna meg.Legfeljebb soványabb lettem volna az állandó párduc elől való menekülés miatt,és senki nem tukmálná belém,hogy napi legalább másfél liter vizet meg kell inni...mert nincs.
Grönland?...hm..talán...ott megedződtem volna,és olyan hidegben nincs az az influenza,ami megmarad...meztelenül összebújhattam volna az egész eszkimófamíliával és a vendégekkel is,akik látogatóba jöttek volna. Asszem..ez ott szokás:)))
Ázsia?Mm... nem is tudom.Távol állnak tőlem a "piacos nyamik". Habár..ha a japánokat nézem,ők viszont vannak olyan agyamentek,mint én.
Ausztrália kizárt.Cápák,bőrrák,tökmeleg.Amerika...mmm.öregkoromban.Igen! Miami meg Florida:))..ott szédíthetném a magamfajta öregeket.Felszednék vmi vén mókust, és annak a bankszámláján utaznánk be a világot,mivel az én nyugdíjam a kiutazás és a kezdeti megélhetést teljesen felélné.
Végül itt a szélsőséges,sokoldalú és a kész fertő Európa. Itt élek, és talán nincs is olyan betegség,vagy járvány,amit ne kaptam volna el életem folyamán. Gyerekként még a bárányhimlősökkel is összezártak,hogy átessek rajta. Mára már egy harcedzett,mindent túlélő amazonnak kéne lennem, e helyett pedig itt ülök a géppel és azon nyöszörgök,hogy mennyire fáj mindenem és még mindig nem látom az alagút végét....

Nincsenek megjegyzések: