2010. január 17., vasárnap

Januártól már teljes mellszélességgel (108 cm) dolgozom.Új munkakör, délutáni ügyeletek. Rendszerint este érek haza,és ha még egy kis időt szeretnék a lányommal tölteni,akkor nincs más választásom,mint autóval megtenni az utat egy darabig. Metróközelben szoktam lerakni a kocsit,így nem kell várnom a buszra. Tehát,az utazásom első fele igen kényelmesen telik,száguldva kis R4emmel. A másik fele..hááát...kissé bizarr..vagy perverz?!..régen utaztam ilyen sűrűn a metrón és most, hogy nap,mint nap azzal járok, egyre furább..
Először is,ha a végállomáson szállok fel, egy másodpercen belül el kell döntenem, hogy ki mellé ülök.Ez vmiféle belső dolog lehet, mert ennyi idő alatt hogyan is választok? Miért szeretnék inkább ez,vagy az mellé ülni,mikor a másik emberrel sincs semmi gond?..persze,látszatra:)...aztán mikor leülök,akkor jön a flört. Akarva akaratlanul szemezel a másikkal, ha nő,ha férfi,ha gyerek. Az a legjobb,mikor tudomást se vesznek rólam,rám se néznek.Így én lehetek a "figyelő".
..... szemben velem egy kövér lány A szerelvény hosszú ülésén legalább két helyet foglal el, hatalmas válltáskáját maga mellé rakva.Mostmár három helyet foglal el. Kotorászik a táskájában, és közben,ahogy vaskos kezét kihúzza az egyik szűk zsebből...kihullik az ölébe a mc'donalds-es kuponok maradéka. Óó..mennyi akciós burger és kóla lehetőség!..hm. nem sokkal mellette egy fiatal gyerek magolja a talán aznapi dolgozat témáit..belegondoltam anno...basszuss.. az utolsó pillanatban én is milyen szorgalmas voltam:))...és persze mindig megfogadtam, hogy csak ezen a vizsgán menjek át, utána ígérem,hogy készülni fogok.Sosem tartottam be...mellettem dobol egy srác a lábával,vmi gyors zenére...tuctuc..brrrrrrr.....tuctuc...arrébb egy hosszúüléssel...két hajléktalan használja ki az alkalmat, hogy metrózzon. Most nincsenek ellenőrök. Sztrájk van. Műanyag flakonból isszák a bort,megosztva.Először a szakállas faszi húzza meg a másfél literes palackot.Mohón,mintha szomjas lenne.Csorog végig le az igénytelen arcszőrzetén,aztán átadja a haverjának, aki eddig mereven nézte a társát,ahogy az ádámcsutkája mozog minden kortynál....ki is ürült a 1961 es Chateau Latour-nak egyáltalán nem mondható olcsó bor:))...ijedt turista a kocsi végében. Szerintem fogalma nincs arról, hogy hol van,mi ez a káosz...nézegeti a térképet és sehogy se érti......néha én se..

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Viki!
Ma reggel találtam rá a blogodra:érdekes írásaid vannak(még felét sem olvastam el..)jó olvasni!Talán javasolhatnám ,különösen a hosszabb gondolataidnál,tegyél be képeket,a monotonítást megtöri.Megjegyzem:szívesen látnálak Téged(különösen a mellbőségedet..)
Szia:Alex

Nagyonviki írta...

Köszönöm tanácsod,megfontolás tárgyává teszem.Habár elég sokat írok anyámról,gondolataimról és talán két szó a mellemről. Ezeket átgondolva pedig egyik sem fotogén:) Arcfotót is azért tettem ide fel,mert tulajdonképpen nem is tudom:)) szép napot kívánok:vik