2011. február 5., szombat

kócos haj,maciszáj,kilenc peni...


Jelenleg baromira ráérek,mert csak annyi a dolgom,h szenvedjek...
Ha a pszichoszomatikus betegségek útján vezetném le kórságom,akkor azt mondanám,h tisztul a szervezetem.Megszabadul a gondoktól,a problémáktól,felszabadítja a testet és lelket. Természetesen a körzeti orvosom némi vizsgálódás után megállapítaná, h nagyon csúnyán megfáztam és szedjek sok c-vitamint:S....Persze,ez olyan gagyi...így hát maradok az előző verziónál. Borzasztóan sokat fújom az orrom és iszonyatosan fáj a fejem. Rengeteg probléma lehetett a lelkemben,de mire felépülök,olyan tiszta leszek,mint Teréz anya, vagy a latin amerikaik által csodált guadalupei szűz (mexikói szappanoperákban:Lupita:)
Most már második napja itt élek a kanapén, a nappaliban. Körbevettem magam két csomag százas zsebkendővel,a netbookkal és gyümölcsteával,amit egy kancsóból iszok,nem fogok bögrékkel szórakozni:)
Szerencsére,lányom megérezte, h kerülni kell,mint a száraz leprást,ezért mindenáron a nagymamához szeretett volna menni. Van Isten:D Persze,ha valóban létezne, nem a kanapén fetrengenék zebrás pizsamában és kócos hajjal,de lehet,h ez is csak egy próbatétel:) Habár mi jöhet még?
Annyi zsebkendőt használtam el,hogy az orrom és a szám között egy halvány csík keletkezett,annyira kidörzsölte a bőrömet a papír:( Most úgy nézek ki,mint egy játékmaci,mert annak van ilyen vonal a szája és az orra közt.
Mindent összevéve, egész jól érzem magam,kb. annyira,mint a gyalog-galopp című filmben,mikor hozzák és viszik a halottakat.Kilenc penit most értem is adnának...csuda jól érzem magam....

Nincsenek megjegyzések: