2012. november 8., csütörtök


Sosem voltam oda a hosszú szárú csizmákért.Talán a Csizmás Kandúrt nem szeretem,vagy a Pretty Woman-t nem néztem eleget, de a ruhatáramból egy biztos.Kimaradt. Persze,anyám erőltette kisgyermek koromban rendesen,kedvence a kívül gumi,belül bundás változat volt. Ráadásul,ami legjobban zavart,h nem lehettem egyedi, mivel a 80'-as évek elején nem igazán volt választék. Így hát, beleolvadtam a divat szürkeségébe. Na de aztán....

Eltelt jó néhány év, közben megnéztem egy-két olyan filmet,ahol a szuper képességű nőkön a latexruha kiegészítőjeként ott figyelt a hosszú szárú csizma és elhatároztam,h igen! Eljött az én időm! Márpedig egyedi leszek, nincs többé belül bunda, ÉN fogom meghatározni,h melyik lábbelinek fog a szára a vádlimhoz simulni és akkor megláttam.....
Szemmagasság felett egy kicsivel az üzlet polcán,szerényen a többi változat mellett. Sugárzott róla a kényelem és pontosan az a három csatt kellett díszítésnek, amitől még az elegancia határán belül volt. Jó magasra tették a csizma dobozát,külön szólnom kellett egy eladónak. Biztos kevesen próbálták,azért rakták annyira felülre....
Na mindegy,nekem ez volt a legtökéletesebb fekete csoda és alig vártam,h szoknyával hordva szuper képességű nőnek élhessem meg magam.
Fizettem,hazamentem,nagyon tetszett....
Másnap abban mentem dolgozni. Autóban,metrón,irodában,ah!..mindenhol..még ahogy az internet előtt ültem.Még úgy is kényelmes volt:)))....egészen addig...míg nem.....

Egy népszerű női oldalon meg nem pillantottam az én gyönyörűséges szerzeményemet az idei szezon legszebb ajánlatai között reklámozva!
Óóóó....neeee...minden nő látni fogja!Ráadásul még a lelőhelyet is oda írták!Ááááá...neeee.....annyira szép,h mindenki.Mindenki és mindenki ilyet fog venni:((((

Hát így múlt el az egyediségem és azzal a lendülettel bele is olvadtam a téli trendbe.....


Nincsenek megjegyzések: