2014. szeptember 2., kedd

Alakváltás.

Súly: stagnál
Magasság: mínusz 170 cm
Hangulat: üres
Edzéssel eltöltött idő: 30 perc
Étkezés: csökkentett pirítós, azzal a lekvárral...atyaég!, lazac,cékla.
Vízivás: egy liter
Bővebben: Reggel rápattantam a bringára,mert izgultam a Fannim iskolája miatt. Persze, ő mindeközben édesdeden aludt.
Aztán az egész nap valahogy teljes izgalommal telt. Leginkább jó,ahogy látom,h a lányom felnő...közben alig ettem vmit. Két ábrándozás között pedig arra is rájöttem,h kit engedek néha közel magamhoz. Mert megismerni vkit,nem mindig jó dolog ám. Viszont a legjobb diéta. Összeszorul a gyomrom és egy falatot se tudok letuszkolni a torkomon. Amikor pedig egy igaz barátommal beszélek, újra éhes leszek és felfalnám a hűtőt,az életet és a fene nagy szomorúságot...mert semmi értelme a bánatos fogyókúrának.
Hiszen én éppen életmódot váltok! Egészséges ételek (leszámítva a rózsaillatú csokit), súlyzózás, bringatekerés a teraszon és mindeközben alakváltás.

Nincsenek megjegyzések: