2014. augusztus 31., vasárnap

Lagúna diéta.

Súly:-10 deka. Hallom a hahotázást kedves olvasó,de hidd el..naggggyon nehéz
Magasság: Hatalmas.
Hangulat: Áldottnak érzem magam.
Edzéssel eltöltött idő: még egy nulla. Vegyük úgy,ma pihenő nap volt.
Étkezés: pirított, csökkentett szénhidrátú kenyér,2 tejeskávé,házi baracklekvár, egy szelet csokis süti, két kis burgonyás pogi. Kutyafuttában.
Bővebben: Uhh...ma rohanós nap volt és egyáltalán nem tervezős.
Először is, köszönetet szeretnék mondani az ALDI-nak,akik a csökkentett szénhidrátú kenyeret forgalmazzák, aztán a Privileg cégnek,akik szuper kenyérpirítót dobtak piacra és Varga Regina Gina-nak,aki nagy könyörgések után nekem adta a házi baracklekvárját
Ma semmiképpen nem tudtam edzeni,mert vártam,h csodálhassam a lagúnákat csónakból nézve. Még enni sem volt kedvem,mert annyira izgatott voltam. Csodaszép látvány volt a szinte érintetlen terület. Azt hiszem, a gyomrom, a lelkem,az egész testem ezzel lakott ma jól.
Holnaptól kőkemény edzés. Habár..majdnem minden nap ezt mondom :)))
Egyébként..szerintem.... a pocakom lejjebb ment, és a gravitációnak még mindig ellenáll dekoltázsomnak és nőiességemnek igen fontos része.

Nincsenek megjegyzések: