2014. augusztus 28., csütörtök

Kövér nulla.

súly: +20deka
magasság: süllyedés
Hangulat: legalja
Edzéssel eltöltött idő: nagy nulla.
Étkezés:melegszenya,csoki, frankfurti virsli,saláta.
Vízivás: másfél liter, de gondolatban legalább még 8 feles (hp)
Bővebben: A reggelim 1 db paradicsomos stanglival kezdődött,az elmaradhatatlan zsiradékkal,a vajjal (csak h a vitaminok be tudjanak majd épülni a szervezetembe) és füstölt sajttal. Hogy jobban összemenjen a reggeli és kicsit kisebb legyen,gondoltam egy merészet és grillezni kezdtem. A sajt megolvadva parányira töpörödött, a vaj pedig szinte el is tűnt. Ez ám a diétás trükk! Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Ezt követően lementem Mimihez,aki megkínált rózsavirág töltésű csokival. Hát...basszuss..olyan volt,mintha folyékony szappant nyalogatta volna. Azonnal kértem a trüffeles bonbonból,ami az asztalán figyelt. Legalább három kellett hozzá,h az illatos borzalmat feledni tudjam.
A majdnem sokkhatástól totálisan elment a kedvem az evéstől. Csak olyan dél felé jutott megint eszembe,h a testet táplálni kell,h a lélek el ne sorvadjon. Még jobban. Innentől kezdve teljes mértékben egészséges dolgokat ettem. Két frankfurti virslit megsütöttem és zöldsalátával betermeltem. Ennyi.
A sport kimaradt,de cserébe egy kedves barátom gondoskodott róla,h ne jusson eszembe semmilyen étel,ital, életkedv és úgy maga az egész létezés.
Ez egy ilyen nap volt. Nulla sport,nulla életkedv...de vhogy ez is hozzátartozik a diétás viszontagságaimhoz:)
Na,majd holnap!

Nincsenek megjegyzések: