2014. augusztus 26., kedd

kifogás,nem nyafogás.








A tegnapi kicsit megkésve,deeeee...
Súly: Pontosan egy hét után -80 deka. Nem cikizni
Magasság: 1 hét után valahogy ugyanaz
Hangulat: a legjobb
Edzéssel eltöltött idő: Nagy nulla. Mondjuk rá,h pihenő volt.
Étkezés: sváb káposztás pogi, 3 db virsli, csilisbab.
Vízivás: két liter.
Bővebben: szóval egy hét után se tudom megállni,h ne egyek vmilyen szénhidrátot reggelire. Így történt meg,h a sváb káposztás pogi bekerült a gyomromba. De tulajdonképpen ne is számítsuk,mert olyan kicsi volt,h max. csak három falat lehetett.
Délben 3 db virslit is betoltam és erre is van magyarázat. Kettőt szerettem volna,de a Fanni nem kérte az övét. Egy jó anyuka pedig mindent megeszik,mert ételt nem dobunk ki. Még a kutyának se :)))
Este csilis babot főztem. Atyaég! Egy tányér befigyelt és megint egy kifogás:))...mert fájt a fejem,bevettem gyógyszert és ahhoz előtte kellett ennem. Edzés kimaradt és ezt is szépen kidumálhatom. szükséges egy pihenő nap. Hááát...ezt jól ellőttem.

Nincsenek megjegyzések: