2014. augusztus 30., szombat

Banális banán is.

Súly: 40 deka. mínusz!
Magasság: változó
Hangulat: detto
Edzéssel eltöltött idő: 40 perc
Vízivás:másfél
Bővebben: Talán rossz időszakban kezdtem a diétát,mert nem vagyok vmi feldobott. Hangulatváltozások,miegymás, ami egyébként akár a sportban is levezethető lehetne. Ma ki is használtam. Annyira mérges voltam,h könnyedén letekertem 20 percet a bringán. Aztán megnyugodtam. Vad hasazás, és karizom erősítés.
Reggel egy banán,egyszerűen több nem ment. Aztán víz..víz..víz...délután pedig megnyugvásképp a Vanilinből egy tornádó szelet. Na. Hát erről is bővebben. Csokoládé és vaníliapuding keveréke a tetején,az alja pedig csikis piskóta. Mmmm...egy csésze melange és tárámm...diétás ámokfutásom be is teljesedett. Közben egyoldalú beszélgetések,miegymás :))

Nincsenek megjegyzések: