2014. augusztus 29., péntek

Negatív gazella.

súly: -20 deka. A kezdetekhez (aug.18) képest - 1 kg.
Magasság: folyamatosan csökken.
Hangulat: hárpia.
Edzéssel eltöltött idő: 40 perc.
Étkezés: tejeskávé,kakaó, csilis bab,2 db teljesen kiőrült kifli (nem a Kámaszútra kis kiflije)
Vízivás: két liter

Bővebben: Mit mondjak? Mintha látszódna vmi. Vagy csak én próbálom pozitívan szemlélni combjaim?
Reggel semmi mást nem kívántam,csak h felüljek a bringára és megigyam rajta a tejeskávét. Szerintem az is ér. Legalább megközelítettem a sporteszközt. Olyan 1óra körül megettem a maradék négy kanál csilis babot,két totálisan kiőrült kiflivel. Éljenek az örmények! A pékségük eszméletlen!
Felhívott Ágó és egészséges életmód tanácsot adott. Ő jobban bírja az alkoholt,mint én, de legalább a nővére zumbázik és állítólag bitang testet csinál. Holnap megnézem a jutubon.
Tulajdonképpen a lelki vergődésemnek köszönhetem,h egy árva falatot nem ettem már délután,csak a Fanni maradék csirkecombját,amit fel se írtam,annyira maradék volt. Tök olyan vagyok,mint a Rozikutyánk. Az is mindent megevett, amit a tányéron hagytak. R.I.P
Mire feleszméltem,h éhes vagyok,be is esteledett és még egyet facsartam pszichémen.
Azonnal hasazni kezdtem,meg a szokásos lábsúlyok. Gyakorlatok a gazella testért. Csak h bizonyítsam, a soványviki szépviki. Dagiviki,nemjó viki. Frászkarikát! Baromira kifelé kéne már sugározni. A negatív embereket állítólag messze elkerülik. Eszembe is jutott a Ben-Hur című filmből a leprások földje. Azokat az embereket is elkerülték,de azért gondoskodtak róluk. Néha leeresztettek egy kis káposztát és kenyeret.
Mondjuk...a káposzta jóóóó....de a kenyér? Tiszta szénhidrát...

Nincsenek megjegyzések: