2014. augusztus 18., hétfő

Lassú átállás.

Ez egy általános blog. Semmi csacskaság, nőcis izék. Csak én. És te,olvasó :)
De most jelenleg ez is hozzátartozik az életemhez. A kilók. Aki pedig bántja őket,jól kiszúrok vele...és megpróbálok változtatni :D :D 
 


Súly: Tökéletes.
Magasság: ??!!
Hangulat: Vidám.
Edzéssel eltöltött idő: 40 perc
Étkezés: rozskenyér „szendó”, barna rizs meg a zöldségek, hal.
Vízivás: két liter, de még mindig azt tartom,h vizet igyanak az állatok.
Bővebben: Reggel muszáj szénhidrátot ennem, mert ha nem…ááááááá…idegroncs leszek. Két szelet barna kenyér, zsiradéknak vaj…atyaég…imádom az enyhén sós vajat, kígyóubikarikák és kettő szelet füstölt mozzarella volt. Hanyagul ráhelyezve. Na, ezzel gondoltam,elleszek. Basszuss…olyan éhes lettem pár óra múlva,h azonnal előre toltam az ebédet. Barnarizs, vegyi zöldségek és savanyúság. Vmi káposztaizé volt, répával. Persze, ezáltal mindjárt korán jött az uzsonna, tengeri hal várt a tányéron fűszeresen és most ott tartok,h hallom,ahogy a hűtőhöz hívogat az a puncsszelet,amit még a Gina hozott. Gyereeeee…egyél meeeg! Mióta tud beszélni egy sütemény?! …hogy eltereljem a figyelmet, tornavideókat kezdtem nézegetni. Aszonygyahogy. Rubintréka….metállédi…Béres Alexandra…lifetilt, Balogh Tamás. Az utóbbi ütős. Na mindegy….meg az újpalota fitneszgyakorlatok. Egyébként, Humbák Ferire kíváncsi lennék milyen súlyban van,mert mint kiderült,az alkohol iszonyat kalória. Viszlát, fehér bor?!
Most még azé' ennék ám...vajon kibírom?....

Nincsenek megjegyzések: