2014. augusztus 27., szerda

Diétás Chuck-i.

Súly: stagnál. Vajon miért?
Magasság: égig érő paszuly.
Hangulat:
Edzéssel eltöltött idő: 40 perc
Étkezés: saláta, barna rizs babbal, fél szelet torna és áááá...igen! Andinál kettő db banáncsoki.
Vízivás: másfél liter,de meg tudom magyarázni
Bővebben: A reggel még egész nagy lendületben ment. Befóliáztam magam,még mindig Mimi javaslatára és mint egy szorgalmas uzsonna, tekertem a bringát. Aztán saláta,de ahogy anyám csokitortája figyelt a tányéron..na, az vmi felháborító volt. Némán, de szigorúan követte tekintettem. Szinte kötekedett. Néztem jobbról, néztem balról, h tudnék úgy fogást találni a villával rajta,h ne legyen testemben kalória. Háát..találtam. Olyan csapást mértem rá,h azonnal eltűnt a szemem elől.
Ezután természetesen salátát is ettem. Elvégre diétázom.
Délben barna rizst főztem, babbal...ééééés...akkor. Éreztem,h fáj a torkom. Még a vízivás is fájt. Anditól kértem fájdalomcsillapítót, de olyan nehéz volt lenyelni azt is, h két banános csokit kellett ahhoz betolnom, h jóérzés legyen.
Most így,este 9kor végig gondolva a napot, megcsinálom a hasazást és a kargyakorlatokat. Holnaptól a diéta Csák Norisza leszek. Az már tuti.

Nincsenek megjegyzések: