2014. augusztus 21., csütörtök

Letűnt marcipán.

Súly: állandó
Magasság: talán nőttem.
Hangulat: bizakodó.
Edzéssel eltöltött idő: 40 perc.
Étkezés: csökkentett lekvár papucsban (lekváros papucs lipótiból), tonhalsaláta, titokban egy teáskanál mogyorókrém, grillezett hal céklával.
Vízivás: két liter.
Bővebben: Ma újra tanulmányoztam a szálkásítás mikéntjét. Szóval kiderült számomra...nem azt jelenti, h bemegy a bőröd alá és ki kell piszkálni egy tűvel. Basszus...itt diéta van és súlyzózás.
Fogtam a lábsúlyokat és azzal emelgettem a csülkeim. Meg kézi súlyzóval végeztem néhány karemelést. Ja? Hasaztam is. De ez még mind nem volt elég. Felcipeltem a tetőtéri teraszra a szobabringát és elhatároztam,h holnaptól tekerni fogok minden áldott nap fél órát a reggelbe.
Megnéztem egy Shakira klippet is. Ez a cél. Hát..igen. A program ezek szerint eltart majd egy ideig...mire így fogok kinézni :D Főleg úgy,h a múltori sütik mellett ott figyelt egy gombafigura marcipán a konyhapult kis polcán.....és még mindig ott mosolyog.
.......vagyis csak mosolygott :))...(hammmm...)

Nincsenek megjegyzések: