2014. augusztus 22., péntek

Cukorkavilág.

Súly: -70 deka
Magasság: nőttem. Főleg este. Felvettem egy magassarkút.
Hangulat:ohmmmm...
Edzéssel eltöltött idő: 40 perc
Étkezés: Szigorúan.
Vízivás: két liter.
Bővebben: Annyira fáradt voltam,h reggel csak ránéztem a teraszon lévő szobabringára. Egész jól mutatott. Na mindegy...
Aztán reggelire betermeltem egy olívás stanglit. Atyaég! Láttam a mennyországot. Délben hal,zöldségek,rengeteg cékla. De ezt hagyjuk is,mert megettem három teáskanál mogyorókrémet. Basszus...nem bírtam ki. Most is itt van előttem. Esküszöm, néz rám. Mit néz! Megelevenedett. Hallucinálok? Édességelvonási tüneteim vannak?!
Délután...ahogy elnéztem Fannim, cukorka rózsaszín szoknya volt rajta, madártejszínű felső és a hajában egy meggyzselé színű csatt. Mindenhol desszert...finomság...nyalánkság...
Ráadásul..most a Belga csoki című száma forog a fejemben.
Erősnek kell lennem,mert az egész mindenséget most édességnek látom.

Nincsenek megjegyzések: