2014. augusztus 23., szombat

Az első igazi mínusz.

Hangsúlyozom még mindig,h ez nem vmiféle fogyókúrás blog. Csak most az az időszakom van,h le szeretnék adni 10 kilót bizonyításképp. Semmi több. 


Súly: - 1kg
Magasság: érzésre 3 méter
Hangulat: merengő
Edzéssel eltöltött idő: 45 perc
Étkezés: csokis perec, uborkasaláta,hal,sült zeller.
Vízivás: 2 liter
Bővebben:
Ébredés után kimentem a teraszra és felültem a bringagépre. A nagy lendület 15 perc után alább hagyott. De legalább már elkezdtem. Holnap majd többet tekerek.
Később a diétatörténelem legnagyobb üzletét kötöttem. Mimivel elcseréltem a 20 deka gombámat két db csokis perecre. Olyan büszke voltam magamra,h befaltam.
Aztán egyből bűntudatom lett,ezért legyalultam egy kis kígyóuborkát és fokhagymával, fekete olívával,na meg egy kanál tejföllel összekeverve azt is befaltam. Ebédre a szokásos tengeri hal volt,de most mellédobáltam néhány zellerkarikát.
Késő délután végigcsináltam a súlyzós gyakorlatokat. Basszuss..egyre több hasazást tudtam megcsinálni!
Kaptam egy kis lendületet ezzel az egy kiló mínusszal....de azért tudnék este enni ...:)

Nincsenek megjegyzések: