2014. augusztus 26., kedd

Cukormentes őrület

Egy hét telt el és úgy érzem,h fejlődtem. Mind agyban,mint testileg. Csak még nem látszik. Egyik sem.
Súly: - 10 deka. Még most sem nevet.
Magasság: nőttem megint.
Hangulat: Édes
Edzéssel eltöltött idő: 50 perc
Étkezés: Édesség,sütemény, gluténmentes ez meg az.
Vízivás: két liter. A szokásos.
Bővebben: A reggelt vegyük úgy,h egyfajta performance volt. 30 perc tekerés biciklin, szabad levegőn,de azért megcsúfolva a természetet,mert a teraszon. Combom,fenekem,hasam betekerve folpack-ba,mintha vmi óriási tízórait csomagoltam volna.Szakadt rólam a víz,de én kitartottam végig az utamon.
Aztán délelőtt elszabadult a pokol a diétás boltban. Mintha minden termék a polcokon csuriban lett volna. Gluténmentes,cukormentes,tehát tonnaszámra lehetett enni. Aham, persze. Kalória volt a javából. Alig vártam,h este vezekeljek és bűnhődjek. Te jó ég! A fogyókúra mazochistája lettem :))
A lábsúlyok,mint egy gályarab lánca, a feladatok pedig könyörtelen hasazásban merültek ki.
Szerintem legalább 1354663843 db-ot kellene ahhoz megcsinálnom,h a mai nap kiegyenlítődjön.
Kíváncsi leszek,h holnap reggel majd mennyit mutat a mérleg.
Aki eddig követett az kérem,h ne vegyen részt velem a formálódásom ámokfutásában. A napnál is világosabb lett,h éretlen vagyok még a diétához.
Bármi elcsábít,ami édes,habos és jó az illata.
Holnaptól megpróbálok még erősebb lenni. Nem is megpróbálom! Kőkemény leszek. Beleadok majd 110 százalékot! (lásd. szerelmi bájital c. filmben)

Nincsenek megjegyzések: