2013. március 8., péntek

Ízek a hálózatban.

Elhatároztuk,mert osztálytalálkozó lesz. Akárhova nem megyünk, így hát beterveztünk egy próbakóstolást. Persze,titkon reméltem,h egy olyan új helyet fedezhetek fel, ahova bármikor, akár hétköznap betérhetek majd és pincéren a szemkontaktust nem kell megkeresnem.
Belépve kedves fogadtatás, jobbra főztek. Látványos. Na meg érdekes. Nekem mindenképp,mert képes vagyok a teát is elsózni. Az asztalhoz érve kis útbaigazítást kaptunk, mivel az étlap egy számítógép az asztalba építve. Kiválasztod,kihozzák. Üdítőt. Aztán kiválasztod és megint kihozzák. Főétel...
 Húsz éve nem látott osztálytársam,ki egyben partnerem is volt ezen a felfedező úton, rántott csirkét gombával és sonkával töltve kért, nekem pedig spagettire esett a választásom. Nem bírtam megállni és azonnal cserefalatot ajánlottam fel. Egy villányi tészta azért az eszméletlen jó illatú, bundázott csirkemellért cserébe. Persze,azért a bolognai tésztából sem adtam volna többet,mert úgy kívántam, mint várandós koromban a lángost éjjel kettőkor. Természetesen, ez mind nem volt elég. Az asztal lapja alatt elhelyezett egérrel rákattintottam egy desszertre. Sült szilvás gombóc vaníliaöntettel. Tökéletes volt. Pontosan annyira lehetett,mint ebédelőtársam mogyorókrémes palacsintája. Nem is jutott eszembe egy osztálytársam se :)))) Fogalmam sem volt,h melyik iskolába jártam és ...de ez..szilva...és közben a vaníliaöntetben forgattam meg az evőeszközt...
Újabb kattintás. Üdítő. Aztán a kurzor odahúzása fizetés gombra. Sima ügy.
Már csak az osztálytalálkozó helyszínének megtekintése volt hátra. Felmentünk az emeletre és ezezez... Megpróbálom leírni. Szóval. Ehetsz. Ez oké. Aztán vannak kanapék,ahol akár kávézhatsz vagy csak italozhatsz. Aztán ott van a VIP rész. Üvegajtóval elválasztva,amolyan japán fíling. Székek nélkül,alacsony asztal. Magyaroknak punnyadós, japánoknak tradicionális.
Szerintem mindenkinek ki kéne próbálni ahhoz,h csakúgy-vendég vagy akár cégesbulis-vendég legyen.
Ja? Meg osztálytalálkozós is...:)))
Cybergastro. Bárkinek.
Kaja.hu


Nincsenek megjegyzések: