2013. március 17., vasárnap

Születésünk alkalmából.

A mai nappal mindenkit köszönteni szeretnék:

Szeretem a Fannim, az Ő-t, a családom összes tagját,a barátaim,haverjaim,minden ismerősöm. Embertársaim és minden élőlényt a Földkerekségen. Az élettelen tárgyakat is,,mit természet vagy ember alkotott, a Húsvét-szigeteken azokat a fejeket,amik hatalmas nagyok.Ízeket,illatokat,mosolyokat,grimaszokat. A hangos kacagást,a zenét,a csendet, azt a legbensőbbet.A csókot,a szexet,a test minden hajlatát. A színeket,a fényt vagy az áldott félhomályt. A vak sötétben az érintést,táncban a simulást, küzdelemben az erőt, kanapémban a punnyadást. Mindent és mindenkit szeretek,ettől vagyok általában vidám. Ha szomorú is vagyok néha,az sem tart olyan soká'.Felvidít a lányom,lefoglal az anyám,elviszem a "Lidi"-be, a sorok között cikáz'.Így élem az életem,a szívem azért egyet kíván: hőlégballont, szívszerelmet és azt az ikeás csokoládétortát.Köszönöm,h vagytok és formáltok és itt nem a sportra gondoltam, mindenki bennem van,még akkor is,ha csak egy pillanatra.Titeket ünneplek,szó nincs itt rólam, puszilok mindenkit a kusza gondolatomban:)
Boldog születésnapot mindannyiunknak!:))

Nincsenek megjegyzések: