2013. április 1., hétfő

byeZsömi.

Mert ünnepek alatt csak az a kisbolt van nyitva. Persze,ott minden megtalálható, még talán máig harcoló német katona is, de mégse odajárok vásárolni. Pedig zsúfolásig meg van tömve a hely a gondolkodás nélkül egymás mellett lévő árukkal. Zöldborsó konzerv a tamponnal egy polcon, a joghurt mellett pedig a sör. Látássérült embereknek semmiképpen nem ajánlanám itt a bevásárlást.
Ha viszont minden zárva, még a hitvány multik is,akkor nincs mit tenni. Aki feledékeny, kénytelen a kisboltba menni.

Csak friss zsemle kellett. Mikor odaértem az üzlethez, már láttam,h nem lesz egyszerű. Kint az ajtónál állt a sor és ott tébláboltak az emberek. Jaj,neeee...
Na mindegy,, ha már vettem a fáradtságot,akkor végigvártam. Úgyis mindenki csak a vásárlási listát akarja itt végleg kipipálni. Egy röpke 5 perc alatt be is jutottam magába az üzletbe. Szépen, nyugodtan mindenki várt a sorára. A háttérben pedig Byealex .. az én kedvesem..a kedvesem.. blablabla... kedvesem.
Egész jó. Olyan kis egyszerű. Nem is tudom,h mi a hiba rajta. Mintha a szívemet csiklandozná vmi..talán a kedvesem. Közben pedig azt vettem észre,h előttem és mögöttem is dúdolják a számot. Kettővel előrébb  egy 60 körüli férfi lába ritmust is adott hozzá. Ahogy közeledtem a kiszolgáló pult felé, már azon kaptam magam, h és vagyok A Dal :)))
Mindenki jókedvűen távozott,miután kiszolgálták. Talán a zene miatt..kitudja....
Fülbemászó egyszerűségével és a gyerekmondóka szövegével vidámságot ébresztett.

Basszuss....mehetek vissza a kisboltba. A zsemlét elfelejtettem.


Nincsenek megjegyzések: