2013. július 1., hétfő

A bamba asztalos vacsorája.

Ahogy telnek az évek, úgy leszek satnyább és egyre elviselhetetlenebb a Föld nevű bolygó számára. Szinte érzem,h néha kivetne magából és lőne a Holdra,mint Anettkát, de mint láttuk, ő is visszajött. Így hát, h minél minőségibb életet élhessek míg élek, törődnöm kell azzal a testtel, ami lelkemet hordozza.
Az vagy,amit megeszel...blablabla...de valóban? ...... és ekkor történt,h a burgonyás lángos receptjét megreformáltam...
Laktózmentes tej került az élesztő futtatásához és a finomliszt helyére pedig bio teljeskiörlésű liszt.
Elkezdtem a főtt burgonyát gyúrni az újított alapanyagokkal. Mmm...nem is nyúlós. Nem kellett a lábammal is besegíteni,h kiszabadítsam magam a konyhából,. Nem ragadtam oda a gyúrólaphoz,aztán a konyhaszekrényhez és el tudtam választani a karomat a kelesztőtáltól. A színe is más volt a tésztának. Nem olyan sápadtfehér, hanem világosbarna. Pff... mert ez egészséges lángos! ....biztos?....persze!
Eltelt több mint fél óra és gyönyörűen megkelt. Kinyújtottam és köröket formáztam egy pohár segítségével. Amolyan kis helyes lángoskákat szerettem volna.
Épp hogy alakja lett vacsorámnak, rögtön sütni kezdtem. Táncra perdültek a serpenyőben,ahogy a kelt tészta a forró olajba lépett.
Alig vártam,h megkóstolhassam javított változatú lángosomat. Sóztam, tejfölel meglocsoltam és némi resztelt sajttal megszórtam.

/A párbeszéd eközben:
óó..Fannim! Kérsz lángost?...Neeem anya! Olyan fura! Inkább vajaskalácsot és hidegen tejet!....Fannim! Nem tudod, mit veszítesz!....de anya! szerintem tudom!/

Fannim mellé ültem a nagy munka után és miközben ő jóízűen ette a fonott kalácsot, a szeme sarkából figyelte az arcom. Elkezdett nevetni,mert az érzéseimet nem igazán tudtam leplezni,mikor az első falatot ízlelgettem. Mintha nyitott szájjal csiszoltam volna az étkezőasztalat.
Csak egyvalami keringett a mérhetetlen buta fejemben: Feltaláló lettem! Nekem van a legzamatosabb fűrészpor receptem! :((


Nincsenek megjegyzések: