2008. december 22., hétfő

Beléptem két nálunk piacvezető kozmetikumokat forgalmazó helyre. Tök ugyanaz a kettő, az is lehet, hogy valahol fent egy mind a kettőnek a főnöke. Szóval beléptem, mert nem szerettem volna másra hagyatkozni,hanem mikor kedvem szottyan, rendelek . El is újságoltam pár barátnőmnek és felajánlottam nekik, hogy élhetnek azzal a kedvezményes árral, amivel én is. Végül is, nem szeretnék hasznot húzni, inkább csak baromi rendes vagyok.Naja. Elmagyaráztam a koordinátoraimnak (na ez is milyen hülye pozíció),hogy nem anyagi inditatás vezérelt, pusztán a magam ura szerettem volna lenni, hogy ne kelljen mindig kérni valakitől egy aktuális katalógust, de ugyanakkor értesülhessek minden akciókról,miegymás. Látszólag megértették, de mind a kettőnél végig kellett hallgatnom a sikersztorikat, meg az anyagi lehetőségek tárházát. Micsoda lehetőség! Azt hiszem, békén is hagytak úúúúgy két-három hónapig:) Közben megismertem egy-két fazont, akik totális fanatizmussal forgalmaznak. A lakásuk egy termékbemutató központ, a közös téma a termék,természetesen a sajátjuk, és ne is próbálj meg más témában kérdést feltenni, mert biztos, hogy előbb-utóbb az adott cég által világszabadalmoztatott krémekkel találod szemben magad. Karácsony előtt ímélben ösztönző leveleket kapok és ragyogó lehetőségeket, hogy mást is beszervezhetek. Komolyan mondom, halálra röhögöm már magam. De amikor figyelmeztetnek, hogy mindjárt lejár a határidő az aktuális brossurából és még semmit nem rendeltem....nem jutnak szóhoz, amikor azt mondom, hogy most semmi nem tetszik, nem adok le listát!
Mostmásr hitelkártyát is küldtek. Hihetetlen!És akkor csodálkoznak a világválságon! Mi a francnak akarják, hogy hitelre vásároljak?Ösztönöznek?!
Egyetlen egy cég volt anno,akiknek valóban jó termékeik voltak. Sajnos megszüntek ilyenformában. Ma már üzletük van számos helyen,de nagyon jó minőségű.
Nem világszabadalom, ösztönözni sem akarnak, csak vannak. Ha kíváncsi vagy rájuk és tetszik amit veszel tőlük és még a kiszolgálás is kedves, úgy biztosak lehetnek benne, hogy visszatérsz.

Nincsenek megjegyzések: