2008. december 28., vasárnap

Az unokahúgaim már a szilveszteri partiruhákat válogatják, én meg nem is vagyok oda ezért a napért. Oda is adtam az egyik legszexibb felsőmet a nagyobbiknak.Remélem, hogy sikere lesz benne. Köldöktől van kivágva fenéklukig. Szerintem én azon a napon az igazak álmát fogom aludni Fannimmal, petárdák zaját kizárva. Még csak 28-a van, de már elkezdték meggyújtani és robbantani. Erre az össze kutya kórusban vonyít az utcában. Hihetetlen!.....és ez így fog menni legalább január első hetének végéig.Na mindegy,,
Szóval nem annyira bírom én ezt a szilvesztert. Visszagondolva, nem is volt még olyan jó évvégi mulatozásom. Mindenki fergetegesen szeretné jól érezni magát, minden buli, meg hepi, és úgy örülnek az új évnek, mintha minden január 1-jétől gyökeresen megváltozna. Egyébként nem vagyok ilyen negatív típusú, csak erről az ünnepről ez a véleményem. Persze, mindig megpróbálom a legtöbbet kihozni magamból ezen a napon:)
Közben az jár a fejemben-gondolva a következő évre-, hogy mit is szeretnék véghet vinni 2009-ben. Nyelvizsgázni szeretnék, Fannikám karjából még többet kihozni,magasabb fizetést (akár más munkahelyen is) rendszeresen futni és naponta legalább két liter ásványvizet inni. Micsoda tervek!!:))Saját lábon állni és a lányom érdekében minél egészségesebbnek lenni.

Nincsenek megjegyzések: