2011. június 6., hétfő

Amatőr bábszínész gyenge figurája.



De jó volt hazajönni és elnyújtózni a kanapén. Ez az a bútor,amibe ha belefekszem,hinni kezdek Istenben és úgy érzem,h általában segíteni is szokott. Az epegörcsömet mindig elmulasztja reggelre,ha kellően összekuporodok az ülőpárnákba bújva,vagy ha embertelen migrénem van.

Mint máskor,most is húzott magához a kanapé,szinte átölelt és ringatott. Nem is éreztem már,h mit élt át a két jó lábnak egyáltalán nem mondható virgácsaim. Egész jóóó...nem fájt semmim...végignéztem a szemben lévő szekrény polcain,ami tele van utazások hazahordott porfogóival, lányom fényképével és régi könyvekkel.

Ahogy a testem kezdett elernyedni,úgy pörögtek le képek hol régi nyaralásokról,hol az én Fannimról....be is aludtam.

Már majdnem a Mallorcai nyaralás medencés részénél jártam,mikor rájöttem,h mennyire is kell pisilni. Kinyitottam a szemem és akkor ébredtem rá,h nem a bárpult felé kéne mennem még egy tequiláért, hanem a lakás másik szegletében lévő wc-be.

Felültem és abban a percben belehasított vmi a fejembe. Óóó..azt hiszem,h ettől szoktak félni azok,akik gerincérzéstelenítésen esnek át. Ahogy kibotorkáltam a klotyóig,nem is tudtam eldönteni,h melyik részem fáj jobban? A lábam?Nem tudom.Az érzés olyan,amikor megyek,mintha marionett figura lennék és egy részeges bábszínész mozgatna.Néha túlságosan felemeli a madzagot,ha lépek.Vagy a fejem?Amit a hátsó sufniban lévő satuba befogtak volna és tekernek rajta egy nagyot,nehogy leessen a nyakamról? Hát igen. A részeg bábszínész vagy a satu?

És nee..most ezt nee...női problémám is ekkora van időzítve.ááá.."vessetek a mókusok közé"...

Már eltelt a műtét óta három nap. Ennél nagyobb kripli már nem is lehetnék:)Folyamatosan próbálok a Mindenhatóval kapcsolatba lépni,h legalább az egyik fájdalmamat hanyagolja,de most vagy besértődött,mert mindig csak akkor keresem,ha segítség kell vagy le van foglalva az állandó esőcsinálással és villámdobálással. Remélem,h az utóbbi,mert megettem egy levél algoflexet és ez a képzeletbeli bábszínész is mata részegen rángat.Hallja vki odafent?....

Nincsenek megjegyzések: