2011. június 5., vasárnap

Új lábak és házi dzsinn.


Még sose műtöttek semmivel.Ja?Szültem.De az más. Szóval még igazi műtőben nem jártam,csak a tv-n keresztül a Vészhelyzetben.Ott minden olyan gyors volt,ellenben ezzel a valódi kórházzal.

Reggel 7re kellett mennem.Felvették az adataim,kaptam egy olyan karszalagot,mint az all inclusive szolgáltatást nyújtó szállodákban és egy térképet,h hol vagyok és hova kell mennem.Elsőre vicces,hiszen szőke hajam ellenére nem vagyok ennyire buta,de a gyerekem apja pl. simán más épületbe ment,ahol csodálkozott, h egy öreg bácsi ül az ágyam mellett és én is megváltoztam,de nagyon:)

A szobában hárman voltunk,mert egy nénit,aki csak feküdt és nem mozdult,egy idő után kitolták. Tőlem,h nehogy megszabaduljanak,igyekeztem többet kiadni magamból,mint a néni.Így talán megúszom,h az alagsorban kössek ki.

Kaptam egy pakkot,ami egy zselés fertőtlenítő tusfürdőből és egy hátulgombolós műtősruhából állt.Lezuhanyoztam és felvettem a szexi papírruhát.

Berajzolták a műteni kívánt területet. Ott jöttem rá,h nincs egy rossz lábam.Hanem kettő. Tiszta filctollas voltam bokától lágyékig. Na mindegy,gondoltam,legalább most túl leszek rajta.

Jött a műtősfiú.Felfeküdtem az ágyra,a nővérke pedig adott egy fél kék színű tablettát.Nagy kemény cucc volt.Ezért a dílerek sírva könyörögnének. Nyugodtság áradt szét bennem és a világbéke.

Betoltak a műtőbe.Teljes sterilitás,a takarítónőre gondoltam,h átjöhetne hozzánk is.Megjelent az altatóorvos. Rádumált,h ne mély altatás legyen,hanem gerinctől lefelé zsibbadt.Ááá..nemááá..ennyire nem vagyok beszámíthatatlan.Aludni akarok! Hosszan.Végre se a gyerek,a kukáskocsi,se a szomszéd vinnyogó kutyája.Semmi. Nyugalmat akarok! Megígérték,h ettől függetlenül aludni fogooo.....

Következő élményem az,h vki átöltöztetett a hálóingembe és az orvos örül az ágyam mellett.Sikerült-mondta.

Még szép. De azért gyorsan megszámoltam a lábujjaim.Meg volt.Visszamosolyogtam az orvosra.

A következő időszak félkómásan telt és rájöttem, h az ágy feletti gomb olyan,mint Aladdin dzsinnje. Ha vén szipirtyóként bekerülök a kórházba...hááát..nem három kívánságom lesz:))))

Másnapig fetrengtem az ágyban.Ahhoz képest,h a két lábam kegyetlenül nézett ki,én mozogtam a legjobban a szobában. Ezt szerintem az orvos is észre vehette,mert reggel meg is kaptam az eltávozásomról szóló zárójelentést. Megkérdeztem,h mit csináltak annak a kék tablettának a másik felével,mert ha otthon rosszul érezném magam,akkor bevenném.Nem hittek nekem:))...

Végre itthon. Ágy feletti gomb hiányában kénytelen vagyok szólni:S...de így is működik. Egy házi dzsinn:)))...

Ma már tudok zuhanyozni,és egy kicsit olajozottabban mozgok. Csak embertelenül fáj a fejem.Ez a gerincérzéstelenítő hatása. Állítólag napokig eltarthat. Érzem,h lötyög a koponyámban az agyam.Nagyon kicsi.

Két hét múlva kontroll.

Nincsenek megjegyzések: