2011. június 1., szerda

Ha használod,elhasználod.

Úgy látszik,h a test,melyben élek,kicsit elhasználtam.Pedig imádom azt a melegítőnadrágom is,ami már kissé bolyhos és van egy kifehéredett folt a jobb lábszárán. Annyira kényelmes, csak háát...nem vigyáztam rá.Valahogy így lehetek magammal is. Mindent összeettem, összeittam, élveztem, sanyargattam és most tessék. Meglett az eredménye. Persze,a szülés volt az,ami meggyötörte igazán a testem. Felgyorsított folyamatokat,amik talán öregségemre jöttek volna elő és megfelelő eszköz lett volna arra,h ha elhanyagolnak a szeretteim,akkor sajnáltathassam magam:) De nem! Most fáj a lábam,a gyomrom,az epém és összességében a lelkem. Mint egy öregasszony.
Sima vérvétel...hasi ultrahang..
A vérvétel tele x-el. Az ultrahangon pedig felfedezték,h annyi epekövem van, csoda,ha a szalonnás rántotta még nem ölt meg.A tejszínes-füstölt sajtos brokkoli viszont imádkozásra és Istenhez való kapcsolatfelvételre kényszerített. Nem köteleztem el magam egy vallásnak se,viszont egész jó beszélgetőpartnerre találtam.
Az epétől voltam rosszul?Óóó..neee...de hát a tej?a csokoládé?
Átirányítottak a gasztroenterológiára. Ma már elmondhatom,h annyit voltam ott,h hiba nélkül ki is tudom mondani ezt a szót. Az orvos azt mondta, zárjuk ki a laktózérzékenységet. Kaptam időpontot és azt mondta, nem kell félnem, csak fújnom kell időszakonként egy készülékbe. Az egyetlen egy probléma a diétával volt, mert kaptam egy listát, amin csak a felsoroltakat vehettem magamhoz. Nem volt nehéz megjegyezni.Rizs,burgonya,sonka,víz.
A vizsgálat eredménye a főiskolai eredményeimre hasonlított. 2...3...1....1...2...4...3...3...3...vmi ilyesmi.Semmi meglepő. A leheletem és az agykapacitásom egyforma értéket mutat:S
A gyomrom továbbra is fájt,így megnyertem egy gyomortükrözést. Természetesen az epém még mindig nincs elfelejtve, műtétet javasolnak amilyen gyorsan csak lehet. Tükrözés.
Megkaptam az időpontot.Anyám szerint borzalmas dolog,hiszen egy ujjnyi vastag (közben anyám szemléltette vastag mutatóujjával) csövet erőltetnek le a torkodon.
Az interneten nyomban rákerestem. Fórumhozzászólások,videók, képek.
Szörnyűség.Fájdalom.Félelem.Ezek keringtek körülöttem.
Vissza kellett mennem a leletekért. Míg vártam az előtérben,megfigyeltem, h hogyan jönnek ki a kezelőből az emberek,akik a gyomortükrözésre mentek.Öreg nénik a saját lábukon teljes nyugalomban!Naneee..ennyire nyápic nem lehetek!!El kell jönnöm és be kell bizonyítanom,h az én korosztályom meg tudja csinálni.Képes rá!
Eljött a vizsgálat napja. Aláírtam a nyilatkozatot.Az asszisztensnő kedves volt.mosolygott.Az orvos is mosolygott.Kedves volt.Gyanús.Az orvos még sose volt kedves. Bementem a kezelőbe és kaptam lidokain érzéstelenítőt. Olyan,mintha a mentolos rágót félrenyelted volna. Kibírható. Azt mondták,ha szigorúan követem az utasításaikat és félreteszem a testem ellenkezését,akkor rendben lesz minden.Nyeljek.Nyeltem.Már lent is volt a cső egy pillanat alatt.Nagyságra teljesen hasonló volt a kerti csapunkra felszerelt slagra. Ha tudom,azzal gyakoroltam volna otthon. Maga a vizsgálat és a szövettan inkább kellemetlen volt. Túl éltem.
Amíg a szövettanra vártam,ez kb. két hét,addig a lábam problémájára fókuszálhattam. Megkaptam az időpontot a műtétre. Yesss...kipipálva. Megkérdeztem a sebészt, h tud e vkit ajánlani epeműtétre. A szemében csillogást,az arcán pedig széles mosolyt láttam. A kedvenc műtétem!-mondta. Így hát, másfél hónap múlva eltávolítja a köveim.
Már csak a gyomrom maradt.Természetesen,semmi sincs rendben.3 fajta gyógyszert szedek,amitől olyan álmos vagyok,h ülve elaludnék bárhol,bármikor. Kibírom. Az öreg nénik jutnak eszembe,akik némi kedveskedésért,csak h az orvosukkal beszélgethessenek a rendelőben 12 fajta gyógyszert is beszednek.Nem lehetek nyápic!
Megfogadtam, ha felépülök,minden másként lesz.Sport,egészséges életmód.
Semmi zsíros szalonna.Meg csoki.naneeeee...én elég intelligensnek tartom magam a heverészéshez..:)

Nincsenek megjegyzések: