2011. július 10., vasárnap

fókabánat


Már csak 21 nap van a műtétig és azt hiszem,h ez a diéta fontos dolog.Főleg úgy,h megint annyit mindent ettem össze-vissza,mint egy lakodalmas kutya. Csináltam burrito-t. Teleraktam zöldséggel, hússal és joghurtos öntettel. Ahhoz képest,h se fűszer és mindent párolva?!....aztán nem bírtam magammal és jött a tejberizs.Én egy állat vagyok. Most meg itt vagyok este 9 után, és olyan rosszul vagyok,h mindent megfogadtam.Először is azt,h soha többet nem eszek semmit!...habár,akkor fénnyel kéne táplálkoznom.Persze,nem lenne nagy gond,mert úgy nézek már ki, akár egy fóka.Csak még labdát nem tudok pörgetni az orromon. Nem is tudom.Azt hiszem,a lelkemben kéne keresni a hibát.Olyannyira vagyok szomorú,h megfogalmazni se tudnám.
Egy naaaaagy búbánatos fóka vagyok.Legszívesebben dolgozni se mennék holnap,csak hálóingben lennék egész nap a lakásban.Szerencsére,Fannim már hazajött, így nem engedhetem meg magamnak azt a luxust,h kurvaszarul érezzem magam és nem hogy bömbölni nem lehet,még egy könnycseppet se ejthetek.
Összegezve,egy dagadt fóka nyöszörgését olvastad,aki kívülről zokog befelé:(

Nincsenek megjegyzések: