2011. augusztus 12., péntek

"mell"esleg jólvagyok...



Túl vagyok a varratszedésen. Alig vártam. Teljes ellenállásban volt már a testem. Úgy látszik,h nem bírja az idegen dolgokat. Habár ez elgondolkodtató,mert szexben ilyet soha nem éreztem:-)

A legnagyobb vágás pontosan a szegycsont alatt helyezkedett el,négy öltéssel. Kicsit kisebb, mint amit a farkason vágott a nyavalyás vadász,de simán átéreztem a falánk állat fájdalmát. Szerencsére nincs kutunk, így hiába is tervezgette gyermekem apja az életbiztosításom eldorbézolását,kénytelen lesz a fizetéséből megélni. Tényleg itt volt már az ideje,h eltávolítsák a cérnákat,mert nagyon feszítette a bőröm.

Reggel korán értem a kórházba azt gondolván,h én leszek az első. Naja. Első. Az utolsók közt. Szerencsére a lányom kihúzott a pácból. Mivel még nem tudtam anyámra hagyni és egyébként is úgy tapad rám,mint kóbor macska a záróvonalra,így magammal vittem. Pont akkor értem a dokihoz,mikor lejött a vizitről. Egyből látta,h nem lesz egyszerű, ha Fannim sokáig a folyóson marad,ezért másodiknak be is hívott. Mivel a legfájdalmasabb sebemet a melltartó csak még jobban kikezdte volna, megkockáztattam,h anélkül indulok az orvoshoz. Fura volt. Vagy inkább szabadságérzet? Nem is tudom…általában szeretem,ha testrészeim abba az irányba követnek,amerre a lábam visz. Persze,megértem kebleimet is,hisz amellett, h a gravitációval kell megküzdeniük,még a ritmust sem vehetik fel teljesen a mozgásommal. Minden izmukkal egyenesen és keményen kéne állniuk testem felső részén. Több-kevesebb sikerrel ment is nekik. Szóval,már a sebésznél voltam,h kiszedje a varratokat. Már kezdtem magyarázni a gyulladással járó kellemetlenségeket,de addigra meg is szabadított a varratoktól. Közben megjegyezte,h milyen szép,mármint az öltések,amit a kollégája végzett rajtam operációt követően,de láttam,h míg a dicsérő szavakat mondja,szeme két irányban pislogott inkább. Örültem,h így átevickélve a B-oldalra még pozitív reakciót vált ki nőiességem két gyöngyszeme. De melyik nőnek nem esett volna jól?

Hazafelé vezetve, már kezdtem tervezni a következő hónapot. Konditerem,futás,masszázs. Év végére legkésőbb össze kell magam szedni, mert a fene se tudja,h mi van még,amit bennem össze kell szerelni…

Nincsenek megjegyzések: