2012. április 14., szombat

Tavasz mellé a köret: Krikett.


Ma a Kerekerdő parkban "Aput a kapuba" focikupa volt.A kerületi civil szervezetekkel együtt mi is részt vettünk,mint Alul-Járó Ifjúsági Iroda. A hely fűvel borított részét céloztuk meg mini krikett felszerelésünkkel.Nem értettem,h minek vettük meg ezt a játékot,egyáltalán nem vonzott és nem is nagyon erőltettem. Most viszont nem volt más ötlet.Rendben,vigyük:(
Az idő nem volt kellemes kültéri rendezvényre és a kedvem is olyan :( volt.Mindegy,, menjünk,csináljuk,ha esni fog az eső,akkor összepakolunk.
Mire odaértünk,már javában zajlottak a mérkőzések és a pálya körül buzdító bekiabálásokat több utcányira hallani lehetett.
Voltak akik házi süteménnyel kedveskedtek a résztvevőknek,és volt aki kézműves foglalkozással készült. Mi meg a játékkrikettel:S
Jóóó,állítsuk fel a kapukat.Rendben.Próbáljuk ki.Legalább nem fogunk fázni és kicsit megmozgatjuk magunkat. Leszek a piros ütővel.Móni a zölddel.
Én kezdtem.Oh!Erre nem számítottam.A talaj lejtett,a fűcsomók játékba kéredzkedtek.Amerre ütöttem,arra nem ment. A földből kinőtt pitypangok folyton eltérítették a golyót.Mmm...aham....elkezdtem koncentrálni.
Közben odajött egy szervező és ő is beállt.Aztán egy kövér gyerek nézett minket,aki chipset tömött a szájába.Talán izgult valamelyikünkért.Érthetett is hozzá,mert azt mondta:-Ezt ismerem!Ez a krokett!Ránéztem.Szerintem nem ismerte,csak éhes volt.Egyre több gyerek jött.Ők is ki szerették volna próbálni. Közben még jobban megtetszett ez a játék.Hol veszítettem,hol pedig nyertem.Micsoda móka!!
Egy idő után rákezdett az eső és elmosta a Kupát.Összepakoltunk és visszavittük a játékokat az Irodába.
Ahogy hazaértem,rögtön rákerestem erre a neten.Keresőbe: Krikett.Csuda egy kikapcsolódás ez!
Azt hiszem,most már nem csak a helyet foglalja a Klubhelyiség fiókjában ez a játék,hanem ott egy JÁTÉK,ami alig várja,h játszanak vele...

Nincsenek megjegyzések: