2012. július 17., kedd

A csellengő viaszfigura.


Csak a Fannimnak néztem tündéres habfürdőt,mert imádja és akkor megláttam a csokoládés mini tusfürdőt...Óó..ezt meg kell vennem!..de közben már szagolgattam a karamellásat is. ..a gyümölcsösöket pedig csak azért hagytam ki,mert ha abból is veszek,akkor zuhanyozás után olyan leszek,mint egy óriási tutti-frutti....
Végtelen illatvágtámat az eladó állította meg, amikor egy akciós parfümöt kezdett mutogatni. Jesszusom! Mintha egy keleti kuplerájt tuszkoltak volna egy aprócska üvegbe. Neeem,nem. Köszöntem szépen,de nem tudnám magamévá tenni az édes émelygés tivornyázását. Ez persze nem igazán tetszett a végtelenül bűbájos elárusítónak és puszta kedvességből nekem ajándékozott egy szemránckrém próbatermékét:S Nagggyon figyelmes,vagyis ez övön aluli volt.
Ma reggel viszont legalább 90 évesnek éreztem magam,így hát kibontottam a mintaterméket.
Igen sok volt benne,de azt gondoltam,h a jóból sosem elég. Kinyomtam az egészet és az arcomra kentem azt gondolván, h nagyképűségem teremtett akkora ábrázatot a fejemre,h el tudjam oszlatni a krémet. Sikerült.
Míg a kezdő ráncaimmal küzdött a csodaszer,addig felöltöztem. Aztán volt még annyi időm,h rendet rakjak. Már lassan eltelt vagy fél óra,de a bőröm még mindig ellenállt a krém befogadására. Olyan lett az arcom,mint a nyers nokedli. Naneee....próbáltam lemosni,de vhogy rám ragadt vmi viaszféleség.
Az egész napom úgy telt,mintha egy szökött figura lennék Madame Tussaud panoptikumából. Úgy látszik,a krém nem fiatalít,hanem konzervál.Azt az állapotot,amikor magamra kentem.Remek.Örökre 90 évesnek fogok kinézni....

Nincsenek megjegyzések: