2009. július 7., kedd

Ma volt a megemlékezés Michael Jacksonról. Gondoltam megnézem, habár ilyen felhajtást csinálni?!...de basszuss! Jézus után a legnagyobb!!Nagy nehezen sikerült beállítanom azt a csatornát, ahol végig leadták. Ki is töröltem vagy 6 adót, míg a keresőben megtaláltam a Reflektor tv-t. Hm.Azt hittem, hgy ilyen adó nincs is. De van!Sőt!Még van egy csomó,amit nem is láttam.Mindegy.. Megtaláltam. Amikor legelőször rákezdte ez a Mariah Carey...jaaaj..neeee...de aztán szerencsére abba hagyta. Végeredményben jó volt. Csak az apja ne mosolygott volna még, mint egy ütődött....a műsor vége felé már én is sírtam....egy csomó nótája számomra annyi emléket idéz fel...talán az emlékeimet siratom?...meg az egész elmúlt időt?Nem tudom...emlékszem..hetedikben farsangon a We are to world-t adtuk elő az osztállyal.Akkor jött ki bakelit lemezen. Én találtam ki és vettem meg a lemezt. A Tóthandrás volt a Jackó:))...a színük még elég egyforma volt. Aztán Ata barnult be,vagy Jackson fehéredett..ez már nem is lényeges...milyen önző vagyok! Meghalt egy ember, aki valóban ember volt a Földön, én meg itt az emlékeimmel vagyok elfoglalva!!
Hálivúdi felhajtás...de Ő mindent megérdemel!!
Egy perces néma billentyűzés a monitor előtt....

Nincsenek megjegyzések: