2009. július 21., kedd

Szedem össze a listáról a dolgokat....liszt...tojás....vissza..cukor is kell....máffint szeretnék sütni...basszuss..a meggy..megvan...jaj,de édes kis babaruháááák!!..(megfordulok)..fürdőruhák?..F&F?...mi a franc az meg?!...hm..piros alapon pöttyös ...rajtam óriásplecsnik lennének..zebramintás..iggggenn..az ujjammal lapozgatok az akasztók között...piros.Szeretem a pirosat.Izgató,vad,üttőrő!..Egyberészes. Egész jó. Habár a calzedoniában van egy gyönyörűséges fekete,tele színes tükörflitterekkel 16-ért. Ez meg leárazva itt 950-ért.Senkinek nem kellett?Vagy csak a bikákat vonzza a piros?!..a nők általában óvatosak ezzel a színnel,hisz feltűnő.Ráadásul levetkőzve még feltűnőbb az ember....és egy strandon már nem rejtegetheted a vonalaid. Max. egy kicsit meghúzod a melltartó pántját és feljebb kerül a cici.De a hasad attól még rálóghat az alsó részre. És tessék!Itt ez a piros egyberészes! Harsányan ordít a fekete és a zebramintás sor között. Jó..Csak megnézem a méretet. Fanni már a lisztes zacskót bontogatná...De ez a piros még mindig izgat...van a méretemben!...950-et megér egy próba. Ha nem jó..akkor mittudomén...nem is gondolkodtam rajta. Egy lendülettel a kosárban találta magát a zellergumó felett.
Hazaértem. Kipakoltam mindent. Máskor, mikor egy új ruhát veszek, azonnal még egyszer belebújok. Itthon a tükörben sokkal csinosabb vagyok.A frászt. Áldott félhomály az előtérben.A zsírpárnák takarásban. Az áruházban meg rádvilágít a spotlámpa a tükör felett.Ezek nem akarják,hogy vásároljak?!...szinte utolsónak húztam elő a Baywatch-os kosztümöt. Felpróbálom. Hát nem vagyok egy Pamela..sajnos..de egész jóóóó..mm..sőt!..Jó! Van egy tescós-fürdőruhám,ami klassz!..Annyira megörültem, hogy elkezdem lassítva szökellni, mint a sorozat elején ezek a vizimentő csajok.Márcsak az a műanyag izé kéne a kezemben,amit állandóan cipelnek.
Egycsapásra David Hasselhoff üdvöskéjének képzeltem magam. Most bárkit kimentenék,bárhonnan:))..nem is tudok úszni rendesen.Mindegy,, az érzés a lényeg.
Ráadásul, a helyi bika is vadul a pirosra:))))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne haragudj de a blogbejegyzéseid nagy része értelmezhetetlen.
De legalább is infantilis. Persze mindenki írhat blogot arról és ahogy akar, csak azt néha véleményezik is.
Ez a fürdőruhás meg picit gáz. Érdekes álomvilágban élhetsz…
Azért remélem nem bántottalak meg . Ez csak egy vélemény.

Dark Lords Of The Sith

Nagyonviki írta...

De türelemmel végigolvastad legalább:)