2009. augusztus 29., szombat

Jelentkeztem a viasat3-on egy műsorra. A címe:Szeretem a testem. Olyan nőknek készül majd a sorozat, akik nincsnenek megelégedve önmagukkal és mellesleg elég csúnyácskák.Mármint szerintem.
Fénykép,plusz önéletrajz.Írtam egy hányatott sorsút és mellékeltem hozzá egy olyan képet,ami teljesen átlagos. Állok egy fal mellett és nézek ki a két lukon.Persze,ravasz voltam, mert kértem a barátnőm, hogy csak álánatur,durrbele módjára,ne várja meg, míg megtalálom az arcomon a legmegfelelőbb ábrázatot. Visszanéztem a fotót. Szörnyűűű!! Ha ezek után nem fogok kelleni a műsorba,akkor nincs is értelme az egész felhívásuknak. Annyira borzasztóra sikerült, hogy ebből már csak jobbat lehet kihozni.
Najó.Azért van ám önbizalmam, ráadásul,ha tényleg nem hívnak be,akkor akkora arcom lesz, hogy nem fér majd be az ajtón. Mert ugyebár a jónőkön mit változtatnak meg?:))))))
Ááá..csak mókának fogom fel,meg érdekességnek. A fickóm csak röhög..szerinte nem vagyok normális:)))....majd meglátjuk:))

Nincsenek megjegyzések: