2009. augusztus 27., csütörtök

Szülői értekezlet.

Lányom első szülői értekezletére mentem.Most tudatosodott bennem,hogy:SZÜLŐ VAGYOK!..basszuss..több felelősséget kéne éreznem magamban,hisz SZÜLŐ VAGYOK,de még mindig a saját kis lelkivilágomban élek..basszuss!
Elmondták,hogy miket kell vinnem.Meg ebédbefizetés, blabla..kérdések sora a szülőktől a dadus felé...az én lányom nem eszi meg a zöldséget.Kaphat a felnőttek ebédjéből?...Te úúúúúristen!..idióta!...Aztán...a gyerek választja ki a dadust?..persze!Sorba állítják őket,aztán a gyerek rábök vmelyik nénire!...a végén már nagyon untam.Nem azt mondom,hogy nem érdekelt,de ezeket a hülyeségeket hallgatni már nagyon fárasztó volt. Hülyének itt vagyok én.SZÜLŐ VAGYOK! Jesszuss!... integrált csoportba került a lányom,vagyis lesznek sérült gyerekek is, így több dajka és minden nap foglalkozás várja őket. Sokkal több játék és klasszabbak! Csak az a baj, hogy a sérült gyerekek gyakran kiszorulnak, mert rájött már mindenki, hogy ez a csoport sokkal jobb. Végülis! Korrekt... Fannimat is alig vették be, igazolásokkal kellett alátámasztanom, hogy ő miatta hozták létre ezt a típusú részleget. Na mindegy.. örülök, mert minden nap gyógytornász is foglalkozik majd vele.Egyébként meg elég szépen javul már a keze...
Szóval bölcsi. Remélem, hogy tetszeni fog a kis nyavalyásomnak. Itthon nem spártai nevelésben volt része, magyarul,azt csinált,amit akart,a bolond anyja meg engedett neki mindent:))))Ott meg kitudja?!:((
Még egy füzetet kell vennem és egy rövid jellemzést írni róla.
De várom már,milyen lesz...talán izgulok annyira, mint a Fanni....

Nincsenek megjegyzések: