2012. augusztus 4., szombat

Kéretlen kedvesség.


Sokszor kapok kéretlen leveleket,amiket egyből a virtuális kukámba dobok,de magát a gyűjtőhelyet már ritkábban ürítem. Így sikerült 2067 db olyan üzenetet összegyűjtenem egy helyre,amit érdekességképpen kielemeztem. De miért?-kérdezheti az,aki olvassa e sorokat.
Mert kíváncsi voltam arra,h mi az,amit vadidegenek kínálnak nekem.

Először is álláslehetőségeket. Kihagyhatatlanokat, kevés munkával sok pénzért. Milyen rendes emberek!Nem is ismerem őket és már a megszólításban "Kedves Barátom" vagyok.
Aztán.Növelhetem péniszem(?) méretét egy újfajta tablettával,melleimet pedig speciális krémmel tehetem óriásivá és mire ezeket végig böngésztem,már azt sem tudtam,h fiú vagyok e vagy lány.
Valószínű,h lány,mert rengeteg 3D szempilla és műkörömépítő ajánlatot is kaptam.
Közeli ismerőseim sem ismernek annyira,mint itt, az ajánlattévők,mert ők vhogy belém látnak.Gyomorsavlekötők olcsón,fogtömések jutányos áron és tüdőtisztítás sóbarlangban.
Milyen jó,h az "embertársaim" vigyáznak rám és azt szeretnék,ha kiegyensúlyozott,szép és egészséges lennék.De akkor mégis miért törlöm olvasás nélkül ezeket az üzeneteket?
Mert a tökéletlen testemben így szeretem az életem.
...és ezzel a lendülettel el is távolítottam a spam-eket:))

Nincsenek megjegyzések: