2012. december 6., csütörtök

Akit kihagytak,avagy üres a csizma.

Kedves Télapó!

Csak arra tudok gondolni,h vmi tévedés történt.
Az utca végén ugyanúgy ki volt világítva az a ház, az oldalán felmászó mikulással és csupa fényben áradó ablakokkal..Aztán hozzánk közeledve megint pont ott állt a kertben kivilágított őzike,a karácsonyfa meg az a hóember. Még a színes izzósorok is azon a helyen voltak,ahol tavaly.
Könnyebbségnek a hátsó szomszédaink is egyfajta leszálló pályát készítettek elő neked,h egyszerűbb legyen a rénszarvas szánnal megállni.
Jó. A csizmámat nem raktam ki,de te is pontosan tudod,h nem fér a két ablak közé és különben is,mindig az előszobában hagyom, KITISZTÍTVA!!!!
Ráadásul,még segítettem is,h hamarabb végezzél,mert az összes többi családtagomnak én kötöztem a bejárati ajtójuk kilincsére a csokoládékat. Fel is címkéztem mindet a te aláírásoddal!!!
A Fannimnak is megtömtem a rózsaszín hótaposóját,mert tudtam,h reggel az lesz az első,h megnézi jártál e nálunk.
Mindenki kapott vmit:((((....még a nagyobbik unokahúgom is a barátjával.Pedig nálad még át sincs írva a lakcímük,mert nem rég költöztek az egyik lakásunkba:((
Mindenki,csak én nem:((
Rossz voltam?Nem hiszem,mert akkor legalább virgács lett volna.
Egyszerűen semmire sem tudok gondolni,csak arra,h véletlenül kihagytál:((
Ha tényleg így van, akkor az előszobában van a csizmám,az a fekete hosszú szárú. Nem kell telerakni,mert rámenne a krampuszok fizetése.Elég lenne,ha csak egy maroknyi cukorkát szórnál bele,mert akkor tudnám,h szeretsz még.

Én még hiszem,h létezel:(

Nincsenek megjegyzések: