2012. december 2., vasárnap

Miért én?

Ahogy mondani szokták,az érintést mindenki szereti.Kivételt ez alól néhai Cecília nevű macskám képezte,de szerintem ebbe most ne menjünk bele. Ebből jön a következő kérdés,vagyis hogyan is juthatunk hozzá jóleső, testet és lelket gyógyító simításokhoz?
Semmiképpen nem javasolnám tömött buszon való egymáshoz dörzsölődést, mert nem biztos,h jó szívvel adnák.Persze,akinek ez jön be,annak hajrá!
Én mégis a masszázst ajánlanám.Bármelyiket! Amit úgy érzed,h a legjobban megérint,amitől minden porcikád megmozdul,életre kel,majd ellazul. Lehet ez mélyizmokat átmozgató svédmasszázs, meleg energiát adó lávaköves,vagy a shiatsu masszázs ringatása, ha tetszik. A lényeg,h jólessen az érintés.
Masszőrként nem tudom eldönteni, h melyik a legjobb masszázs,mivel mindegyiket nagyon szeretem adni és kapni,viszont azt igen, h mi az,amit mindig figyelembe veszek. Ezeket a szempontokat szoktam nézni akkor is,ha hozzám jönnek a vendégeim és nem én fekszem átadva magam a kényeztetésnek.
Csak is természetes anyagokkal dolgozom.Tartósító- és színezékmentes termékekkel.A bőrnek a legfinomabbat! Olyanokat,mint a borókabogyóolaj, rozmaring,citromfű, árnika,vagy akár a fekete nadálytő ereje.
A másfél,olykor kétórás alkalmak CSAK a vendégről szólnak. Nem beszélek a hétvégi bevásárlás viszontagságairól,nem telefonálok közben, mert a test minden rezdülésére figyelek.
Mivel megtanítottak és nem betanítottak és szeretem amit csinálok,ezért minden energiámat és teljes lelkemet belerakom a masszázsba. Azt szeretném átadni,amit én is szeretek kapni.Érintést, gyógyítást,felszabadító érzést.
Mindenkinek szívből ajánlom...Magamat:)



Nincsenek megjegyzések: