2013. január 30., szerda

Bárki lehetsz.

Nem is tudom h jutottam el idáig,de azt minden zsigeremben érzem,h szeret a közönség.
A színpadról hallom a hangjukat,de látni nem látom őket,mert a reflektor összes fénye elvakít. Kizárok mindent és elengedem a hangom. A zenekar pedig követ. Egész lényemet beleadom és a lelkemet dalba öntöm. Egy énekes nem is tehetne másképp....
A rajongóim ezért szeretnek. Ha nem lenne rajtam ez a földig érő szűk ruha,csak egy kopott farmer,akkor is eljöttek volna a fellépésemre. Én pedig a szeretetemet átadom nekik énekszóban..........kezemben a dezodoros flakon, a kádban pedig folyik a víz.A fürdőszoba fülsüketítően visszhangzik....a hangomtól. Mert ebben a pillanatban én vagyok Whitney Houston:)))


/ Próbáld ki! Te is lehetsz ünnepelt énekesnő! Whitney Houston: I have Nothing. /

Nincsenek megjegyzések: