2013. január 20., vasárnap

Bloggerina szabadlábon.


Keresik az év bloggerináját. Feltöltöttem a linkem. Mintha lenne esélyem. Még egy nyavalyás könyvet is alig tudok összehozni. Az első oldal felett variálok már mióta. Erre mondaná viccesen a gyerekem apja,h az anyja pilóta.
Megnéztem az eddig felrakott blogokat. Basszuss...mindenki főz,meg öko vagy van vmi saját őrülete. Nem is tudok rendesen főzni! Majnem mindent elrontok. Ha sikerül,akkor is ehetetlen. Nekem csak rózsaszínben látó lányom van, fura anyám,aki tv-n keresztül látja a világot. Közben mindenütt ott van a kutya és néha a macska is visszatér,aki a sufniban már réges-rég jobblétre szenderült.
Van úgy,h tovább nézem az embereket és gondolok róluk ezt-azt,de mitől lenne ez is érdekes?
Na mindegy,,,most már nincs visszaút :)) Persze, ez sem tántorthat el attól,h megírjam a könyvet. Azt muszáj. Folyamatosan kering a fejemben. Szerintem ha nem fog kijönni írás formájában,akkor az összes karakter megjelenik a személyiségemben és a végén azt fogom hinni,h 1950 van,én vagyok saját nagyanyám, a lányom a fiam és anyám a sógorom. De akkor miért hasonlít a nagyapámra?!

Nincsenek megjegyzések: