2013. január 28., hétfő

Bloggerinarémálom.

Szóval szerintem már mindenki utál. Van ez a bloggerina verseny és üzenetben,üzenőfalon,ímélben,szóban, chatben..szóval mindenben eljuttattam a hírt,h szavazzanak rám.
Ahogy láttam,már az üzeneteket törölték is:))
Olyan lettem,mint egy erőszakos hittérítő, aki mindenáron azt akarja,h legyenek a Nagyonvikivallás hívei. A biblia pedig a blog,amit prózában vagy megénekelve,de olvasni kell!!:)))
De ez még semmi.
Mindenkinek el szerettem volna küldeni egy külön üzenetet,ami még jobban leegyszerűsítené a dolgokat. De a neveket állandóan eltévesztettem és volt,h nem javítottam ki.Így sokan Sanyik voltak és Zsuzsák...azt hiszem,most már végképp meghülyültem ebben a nagy versenyben:)))
Így is kevés a fészbukk ismerősöm...most tuti megtagadnak egy páran:)))
Nem is erőszakos hittérítő leszek,hanem őrült zaklató.Aki ahelyett,h lihegne  a telefonba, állandóan ugyanazokat az üzeneteket tolja.
Azt hiszem,mire vége lesz a szavazásnak,elnézést fogok kérni mindenkitől. Ha kell lihegve, sokszor,ahányszor csak lehet....:))))


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Viki (:
A Nők Lapján találtam meg a blogod és nagyon tetszik ^^
Ha nem bánod követőd leszek, Puszi: Madam Kida (:

http://madamkidagordon.blogspot.hu/

Nagyonviki írta...

Kedves Madam Kida!
ÓÓ...én köszönöm,h olvasol!:)
Szépnapot:vik

Tamas La írta...

Oh, sose mentegetőzz, Te "Őrült Zaklató"! Akinek nem tetszik ne olvassa! Persze javaslom, hogy minél többen olvassák, mert gondolat-ébresztő és legfőképp példa tudatosságból, ami leginkább hiányzik sokszor legtöbbünkből, belőlem is néha, de azért igyekszem! Jó blogozást - olvasom! Te vagy az első blog-íróm, akit olvasok.

Ui. Az is tetszett, amit az elnézés...-ről mondtál.

Nagyonviki írta...

Oh..kezdek most megnyugodni,h nem túl sok a blogreklám:))