2012. február 18., szombat

Savanykás napfelkelte.


Jó dolog korán reggel vásárolni menni. Az utcák még üresek, nincs zaj,legfeljebb csak a gondolataim zakatolnak a fejemben. Hogyha pedig túl hangos a koponyám,akkor ellensúlyozom egy kis zenével.
Már megérkeztem a helyre, kikapcsoltam a biztonsági övet és fordítottam volna el a kulcsot,h leállítsam a motort,de akkor kezdett rá Alexandra Burke. Ki tudja hányadik Hallelujah feldolgozás,de olyan szépen hangzott,h muszáj volt még maradnom és meghallgatnom. Ahogy kifelé bámultam,mondanám, h a távoli messzeségbe,de utamba állt az a négyemeletes épület,aminek a földszintjén telis-tele van különböző bankfiókokkal. A nap pedig már felkelt,de még nem olyan magasra kúszva,h belássa a horizontot. A szélvédőn kipillantva,pontosan úgy látszott,mintha a ház tetején csücsülne és onnan világítana. Ezzel a hállelújával pedig mennyei összeállítás kerekedett.
Ahogy a pára az ablakon,úgy folyt le az én könnyem is az arcomon. Reggel 8-kor a világfájdalmam kikívánkozott :) Naszép. Gondoltam, és a dal befejeztével nehézkesen vonszoltam be magam a teszkóba még krokodilos habfürdőt venni.Mert abból lehet csak a kádban habhegyet,habruhát és habhajat készíteni fürdés közben.
A világméretű elkeseredettségem azonnal alábbhagyott. Már a kasszánál álltam és pakoltam fel a cuccokat. Mivel csak habfürdőért mentem be,ezért szerencsére vittem magammal még két nagy szatyrot:) A mögöttem álló vásárló is már rakodott kifelé,holott még elválasztó sehol és a vásárlásunk kezdett összemosódni. Semmi gond, hallelúja, a nap szikrázik,a néni valószínű türelmetlen. Azt hiszem, talán mosolyogtam is rá. Kezdtem már a bevásárló táskát megtömni,fizetni és akkor.....
A hölgy (mert akkor még az volt) megkérdezte,h : Nem az én két almámat pakolta el?
Pénztáros: Nem,mert elválasztó előtt volt és a hölgy( mert én mindig az vagyok) kifizette.
Rá sem hederítettem,mert feleslegesnek gondoltam,csak rájön és észreveszi.De nem. Egy perccel később már az ÉN ALMÁM volt,vélte a néni sajátjának.
Természetesen mondtam neki,h talán téved és ha gondolja neki adhatom,persze ezt már azzal a bűbájjal és mosollyal közöltem,mint Hófehérke mostohája a pirosra festett mérgezett gyümölccsel. Nem kellett neki,habár nem kívántam közben,h akadjon a torkán.
Mikor visszaszálltam az autóba, kacagtam a világba. Nem is olyan rég, még körüllengett a jézusi szeretet, most meg leállok egy rutinos kötözködővel két alma miatt vitatkozni.
Ja? Fannim itthon jóízűen megette :D

Nincsenek megjegyzések: