2012. június 8., péntek

A szépség Zen-je.


Ismertem már. Mindig az a nyüzsgős hely volt, tele női csacsogással. Milyen a körmöd,a ruhád, divatmárkák, színkavalkád, pörgős zene, erőltetve,h légy trendi. Nem volt az én világom. Most viszont kíváncsi voltam, mert azt hallottam,h megújultak. Nem csak külsőre,de a társaság is lecserélődött. Így hát,eljött az idő,h nagyanyás frizurámat lecseréljem egy tényleg fiatalos fazonra.

Nagy terveket nem szövögettem,mert teljesen rövid volt a hajam,de mégis.Talán.Hátha.
Belépve az üzletbe már láttam a változást. Azt hiszem,ha képes lennék a háromfokos létrán kívül megmászni a Himaláját,akkor ez a nyugalom fogadna a csúcson. Letisztult színek,virágok, halk zene.

A fodrászatban már várt Viki,aki szerényen és visszafogottan hallgatta legújabb őrületemet. Mint mindig,most is Brigitte Nielsen és Meg Ryan keveréke szerettem volna lenni,de aztán eszembe jutott,h most,kivételesen átengedem magam a szakembernek. Szemügyre vette rakoncátlan tincseim,amit sem a zselé,sem pedig a fésű nem tudott megrendszabályozni. Aztán vázolta. Szerinte legyek szőkébb,alul felnyírjuk,itt megvágjuk,ott hagyjuk,h nőjön,ezt a részt megtépjük, jobb oldalt pedig ritkítjuk. Kiváló elképzelésnek gondoltam egy hajzuhatagból. De az én öcsifrizurám ad erre elég alapanyagot?
Míg a festék a fejemen volt, addig körülnéztem. A kozmetikába kukkantva azt mondtam magamban :Óóómmmm....és nem kellett volna hangosan ismételgetnem,mert az érzés így is az egyetemes harmónia volt. Ami pedig az egész szépségszalonnak plusz egy hihetetlen eleganciát kölcsönzött,azok a csillárok. Bohókás dizájn, ami csak fokozni tudja a jókedvedet. Dicséret annak,aki kitalálta.

Mielőtt elvesztem volna a részletekben,már a fejmosóban voltam,amit meg kell,h mondjak,olyan kényelmes,h relaxálni is lehetne benne. Mert általában máshol ez egy kényelmetlen pozíció,koncentrálva arra,h ne kerüljön víz a szemembe,fülembe,nyakamba,lábszáramra. Szóval,röpke két perces néma meditáció itt is megvolt.

Jöhetett a vágás. Az olló a fésűvel táncolni kezdett körülöttem,aminek koreográfusa Viki volt. Az előadás pedig izgalmas. Világos tincseim alázattal hajoltak meg a művész előtt. Ezt pedig teljes elfogulatlansággal állíthatom, mert aznap még elmentem vásárolni és láttam, ahogy megnéztek. Mert azért azt tudni kell,h a legjobb tükör egy másik nő pillantása.

Mindenkinek tiszta szívből ajánlom! www.labirintusszepsegszalon.hu

Nincsenek megjegyzések: