2013. február 1., péntek

Konyhaómmmm....

Ha ideges vagyok,akkor azonnal észreveszem a rendetlenséget és őrült nagytakarításba kezdek.
Ez amolyan feszültséglevezetés, stresszoldás és egyébként is jobb,mintha megbolondulnék.
Ígyhát,nekiestem a konyhának. Odahúztam a széket a pulthoz,h a legfelsőbb polcot is elérjem. Bár ne tettem volna. Amit ott láttam....
Rengeteg pohár és bögre. Majdnem két sorban. A poharak nagyrészében eredetileg mustár volt és nutella.,a bögrék pedig névreszólóak,viccesek,különféle országokból szuvenírként és karácsonyi semmirevaló ajándékként kerültek hozzám. Hát ez remek. Ezek szerint sok virslit ettem és rengeteg mézeskalácslikört ittam.
A mosogató alatti rész is elgondolkodtató volt. Elhajlott alumíniumtálca, olyan kancsó,amiből rendesen sosem lehetett tölteni az italt és egy olivaolaj tartó kerámiából,fémkosárkában.(??!!) Na,ezek biztos jók lesznek majd valamire. Talán ezért hagytam őket a szekrényben.
A hűtőt szerencsére simán kipakoltam. Nem sok minden volt benne. A"Most a Buday" biztos megmondta volna,h mit lehet kezdeni egy doboz tonhallal,egy üveg fehércseresznyével és mi? Két éve lejárt a worchester szósz? Ez h történhetett meg???? Pedig nem csak a tatárbifsztekeké a világ....Aradszky Laci szerint pedig még a 20 éveseké sem....
Röpke kétóra alatt végeztem is az egész helyiséggel és lelkivilágom újra harmóniára talált.
......Így ültem én még legalább egy órát a konyha asztalon, lótuszülésben Ómmm-okat mondogatva.

Nincsenek megjegyzések: