2013. február 28., csütörtök

Szürkerókalábak....

Farsang. Mi komolyan vesszük. Saját készítésű. Mindenképp.

Saját gyerekkoromból ha visszaemlékszem,a fiúk kovbojok vagy robotok (kartonpapír és alufólia felhasználásával), a lányok pedig királylányok vagy tündérek voltak.
Nekem anyám mindig más jelmezt szánt. Elsőben pólyásbaba,később piktor, seherezádé  és alkottam tevének az első részét is. Az utóbbiról nem szeretnék beszélni:)))))
Ennek ellenére mélyen belém ivódott az álarcosbál. Olyannyira,h a lányomnak készített ruhákat varrva mindig ugyanaz az izgalom fogott el,mint kislányként.Nem úgy,mint a Fannimat.
- Anyaaaaa! Én róka szeretnék lenni a Vukbóóól!
- Nemáá...legyél tavasztündér! Rakunk a hosszú ruhádra színes virágokat,a közepébe gyöngyöket,virágos fejdísz, készítünk virágokkal teli varázspálcát, csillogó álarcot, h ne ismerjenek fel, kifestjük az arcod, azt a fehér masnis kiscipőt,úú..az annyira széép....
-Anyaaa!Én róka leszek azért,jóó?

Farsang. ÉN (!!) komolyan veszem. Saját készítésűt! Mindenképp:))

Nincsenek megjegyzések: