2009. május 13., szerda

Ma vezettem először a "kék villám"ot:)
Beültem a kis szimulátor kinézetű autóba.A képernyője (szélvédő) akkora, mint egy 15"-os monitor:)..Annyi a különbség, hogy ez totálisan élesbe megy,ha netán elszúrod és nekimész vminek,akkor nem game over, hanem tényleg fáj és nincs több életed. A tescó parkolójában tekeregtem össze-vissza, de nagyon furi. Egyrészt most idegesít igazán, hogy szembe is jönnek. Aztán meg ott vannak azok, akik gyalog járnak. Aztán vannak a tükrök, pedálok,jesszuss!Mi minden!...most eléggé el vagyok keseredve, mert amilyen nagy szerelemnek éreztem a kapcsolatom Renault 4-el, most oly annyira jönnek a hétköznapok...ahogy kinézek reggelente, ott vár rám az utcán, közben meg vezetni sem merem. Kedves kis darab ááám...egyáltalán nem a ciki kategória, hanem inkább a 60-as évek leleményessége, franciás különcködése...na mindegy,,szóval vezetni nem tudok,de az autó már száguldozásért kiállt...remélem, hogy mihamarabb lapíthatunk a záróvonalon macskákat:))).../na ez vicc volt,ha vki állatbarát lenne/....

Nincsenek megjegyzések: