2009. június 28., vasárnap

Írt nekem vki egy bejegyzést Susan Boyle-ról, hogy ne haragudjak mááár,de rohadt ronda egy nő. Hát persze, hogy nem szép. Én se vagyok vak.Sőt!Megjegyzem, vannak bizony emberek, akiknek én is rohadt ronda vagyok. Aki írta a megjegyzést, lehet, hogy ő is vkinek rohadt ronda. Hát ez van! Meghát kinek mi a szép?Jelenleg mi a trendi?
Valószínű, hogy én is divatba jövök egyszer...meg a ruháim is.Talán azért tárolok el mindent a szekrényben (végre van magyarázat a sok kacatra!)....eljön még az idő, mikor hálivúdban hizókúráktól lesz hangos a sztárvilág.
Aztán ott van az is, hogy egyszer mindenki megtalálja a párját. Hát lehet, hogy ez a Susan Boyle is...meg én is.
Harmic éves koromig nagyon soány voltam. Bármit felvehettem. Még a wc ajtót is. Az is jól állt volna. Most nem vagyok vékony. De imádom a hasamon a hurkákat és a kerek fenekem. Büszke vagyok, hogy értelmet adtam a mély dekoltázsnak és a második krémes után se lesz bűntudatom. Ha bárki,aki hordani tudja azt a testet, amiben abban az életében él, megszépül.
Én még barátkozom ezzel a fazonnal, de egész jól elférek benne és csak egy-két helyen bő...

Nincsenek megjegyzések: