2009. június 1., hétfő


Nem tudtam elképzelni, hogy mit nem lehet elképzelni mindaddig, amíg az univerzum működéséről nem kaptam egy morzsányi betekintést. Míg a lányom aludt, kerestem vmi értelmes műsort a tvben,és megakadt az ujjam a távirányító gombján. A National Geographic-on épp szupernova robbanást mutattak be..óóó..hogy milyen szép is lehet a világűr...és minden anyag megtalálható bennem, ami a nagy végtelenségben is. Lehet, hogy egy szupernovából vagy egy üstökösből keveredtünk össze?...hol van akkor Isten létezése?!...csak a tudatunkban lakozik?..mennyi mindent nem tudunk még és azt hisszük?!..mennyi mindent fontosnak tartunk,hisz nem is az!..A Földet elhagyva megáll az idő és a tér..hol görbül, hol pedig elnyel...felfedezetlen galaxisok és bolygók,ahol talán párhuzamos világok vannak. Ahogy én nézek az égre, úgy nézhet az égre akár három,négy, de lehet, hogy ugyanúgy két szemmel egy hasonló gondolatokkal élő lány vagy fiú, vagy vmi....még hogy egyedül vagyunk?!micsoda nagyképűség!! Persze,tudósok a hatalmas távcsövükkel kémlelve az eget, még eddig nem akadtak semmire.Pedig gyereknek láttam már olyat, ami valószínű,hogy nem e világi....ha mélyebben elgondolkodok sztratoszféra, tejútrendszer és galaxisokon túl, természetesen fényévben mérve, akkor mennyire nem számít, hogy 220-al száguldozol az autópályán vagy ragaszkodsz tárgyakhoz,csip-csup ügyeken rágódsz...maga a keletkezés,évmilliók formálódása...más meg türelmetlen, ha a sorban eléjük mászik vki,hátha két perccel hamarabb végez....

Nincsenek megjegyzések: