2009. június 16., kedd

Vizes eset.


Kimentem a nagynénémékhez Rákoscsabára, hogy a gyereket egy kicsit megfuttassam a friss levegőn és közben szokja, hogy van egy végeláthatatlan családja. Elég sokan össze szoktunk itt jönni, mivel anyámnak és testvéreinek ez a szülői háza. Vagyis a kiindulási pont:)mindegy...
Belépünk a kapun, és azt látom, hogy egy fickó terpeszkedik az egyik nyugszékben. Elég visszataszító látvány volt, ahogy a feketére festett hosszú haját rendezte, miközben a különféle ásványvizeket fikázta. Azt gondoltam először, hogy valamelyik u.tesóm haverja. De nem. Kezdett kikristályosodni a felfogóképességem számára, hogy ez egy ügynök,aki valamiféle víztisztítót szeretett volna eladni potom 300 ezer forintért. Nagynénémet ugrasztotta a házban fellelhető mindenfajta ásványvízért, hogy megvizsgálja a család szeme láttára. Be akarta bizonyítani, hogy márpedig, mi koszos vizet iszunk.
Ezt egyébként megmondtam volna neki így zsigerből is:)Namindegy...Teodóra,Szentkirályi, noném áruházi víz...ja?és hozzunk már a kerti csapból is egy pohárral, amire esküszünk, hogy finom íze van.Ok.
Egy szerkezetbe öntötte a folyadékot, közben a hiányosságokkal teli fejünkbe is öntötte az információt. Óóó..az eredmény!A teodórából ha sokat innánk,meghalnánk. Egyébként is egyszer utol érne a vég...a Szentkirályi?Kiolvasztja a flakon olajtartalmát és az lebeg láthatatlanul a pohár felszínén.Csapvíz.Valahogy nem olyan zöldes-barnás, amit a faszi várt. Hm.Persze,hogy nem,mivel egész XVII.kerület egy kútból kapja a vizet és nem a Duna hömpölygő hordalékát vezetik a rendszerbe.A lófarkas ügynök itt elgondolkodott. Aztán én is. Mit beszél itt erről a gépről?!azon kéne inkább gondolkodni,hogy a kerti csapvizet hogyan hasznosítsuk??:))))
Én személy szerint megköszöntem neki, hogy új vállalkozásmohoz ötletet biztosított:))Innentől kezdve, ha akartam volna se adott volna el nekem ilyen gépet--ezt az előadást tartó unszi hapsi mondta.
Azért fél füllel még hallgatóztam. Namármost.
Ezt a szerkezetet a NASA találta fel. Háborúban a katonák ezt használják, mivel víz hiányában a saját pisijüket tisztítva isszák meg. Nameg az űrhajósok is.Meg szegény országokban az éhezők.
Elmondta még, hogy minden víz fertőzött és koszos. Még a több ezer méter mélyről érkezők is, hiszen az egész Föld egy fertő!Olyan érzésem volt, mintha egy messiást hallottam volna, aki elhozta a megváltást.
Csak az volt a furcsa, hogy a geológus nagybátyám oda se jött, hanem szótlanul falatozott a cseresznyefáról,majd mikor megszomjazott, jó nagyot hörpintett a kerti csap vízből. Érdekes...
Az elején még a lazán hátradőlt nagyképűsködő emberből egy csapásra kezdő termékforgalmazó lett, aki úgy ült ott, mintha ez lett volna az első napja a cégnél. Nem gondolta volna, hogy nem mindenki kapható pisiátalakító szerkezetre csak azért, hogy egészségesebben éljen. Hm.
Szerencsére anyám, most jó célra fordította elviselhetetlen természetét. Kikészítette a kezdő előadót,aki fejvesztve menekült:)..A hátralévő időnket így pihenéssel tölthettük...

Nincsenek megjegyzések: