2009. szeptember 23., szerda

Ezerrel mester!


azt hiszem,hogy aki bútorvásárlásra adja a fejét az ikeánál,annak egy kicsit asztalosnak,vagy ha nem is,de ezermesternek kell lennie.Ja?és nem árt,ha némi izommal is rendelkezik:)
Megvettem mindent.Könyvespolcot,ágyat,szekrényt...csipcsup hülyeségeket. Már a raktárban ott gyúrtam a rétegelt lapokkal..azt hittem,besz....arok..Nagy nehezen odatoltam a pénztárhoz,közben legalább 5ször letegeztek hirdetőtáblán,plakáton.Csak tetézik a problémámat!!!:)))..na mindegy..
Haza vinni persze nem tudtam, mert a kis R4-esem se egy masszív járgány,habár van csomagtartója. De azt hiszem arra max.anyámat fogom felpókozni,ha még egyszer beleszól a vezetési stílusomba.Na mindegy..szóval kihozták házhoz, és lerakták a lépcső elé.Felvittem. Újabb besz..arás. Aztán fel a tetőtérbe..úú...a könyvespolc még csak-csak. Kihívás volt azért ez is,mert egy ikea-szerszámot mellékeltek hozzá (imbuszkulcs) és sluszpassz. Összeraktam. Na de a 3 fiókos szekrény!!..Csavarhúzó?Csillagcsavarhúzó?..hm..kalapács?...a menőmanó figurát követve ez is sikerült:))))..éljen!! már csak az ágykeret van,meg az ágyrács..ide nekem az oroszlánt is!:)))...
Szóval egy bútorszaki lettem. Bárcsak az ajtófélfafestés sikerült volna ilyen jól....az nagyon gáz! Mintha egy lepukkant lakás régi zománcai peregnének le az ajtón..Antikoltnak is mondhatnám,de inkább csak csúnya. Viszont falat festeni azt tudok.Tehát.Ha bárki egy mekkmestert keres,aki lelkes, viszont hitvány munkát végez,nyugodtan szóljon.Nekem:)

Nincsenek megjegyzések: