2009. szeptember 2., szerda

Egyszer már írtam,hogy jelentkeztem egy most induló női műsorba.
Úúú..hát behívnak beszélgetésre. Ennyire szörnyen nézhetek ki?!..ha átjutok a rostán,akkor valószínű,hogy így is lesz:))))..De !Van remény,hogy megformázzanak:)))...óó..hogy én milyen hülyeségeket találok ki nagy magányomban:)))))...persze, tisztában vagyok a lehetőségeimmel.Kisugárzásommal,ha van ilyen,habár Csernobilnak is van,aztán testalkatom adta lehetőségeimmel, ami tulajdonképpen elég kis mozgást enged meg stílusbeli kibontakozásomra.Aztán itt vannak a belső értékek, amik a jó tulajdonságokban nem igazán bővelkednek. Jószivűség, megértés, báj.Sajnálom. Nem visz rá a lélek, hogy a koldusnak pénzt adjak, nem értem meg a nyavajás kutyánkat,hogy miért ássa a gödröket a kertben és azt is sajnálom,hogy olykor nem vagyok egy kellemes ember és vadul,nyersen fogalmazok,ha úgy tartják az érzéseim.
Kell vinnem fekete fehérneműt is.Remélem, hogy semmi olyanra nem gondolnak,amire most én:)))Kiváncsi is vagyok és egyben izgulok,hogy milyen lesz.
ahogy Hajós András műsora is hangzik:Benne leszek a tévéééééében!:))))
Talán innen már egyenes út vezet a sztárvilágig:)))ááá..nem hiszem.
Azért jelentkeztem, hogy megtudjam,van e bennem végzetasszonya, nőidémon, ellenállhatatlanság. Eddig úgy éltem az életem, hogy nincs.36 évesen ennyit tudtam kihozni magamból:)))Meglátjuk...hogy más milyennek lát...

Nincsenek megjegyzések: