2009. szeptember 5., szombat

Mihaszna karma.


Karma.Ezt már egy barátommal dióhéjban kiveséztük,de mostanában sokszor eszembe jut.
Ahogy én érzem, minden egy nagy egész, és csak egy kis porszem vagyok a gépezetben.Minden összefügg mindennel,minden kis apró dolog hat mindenre. Minden minden:)))..ha úgy tetszik:)
Ahogy már írtam, nem lehetek annyira önző,hogy saját karmikus kötelességem és feladatom legyen. A különféle találkozások,érzések, benyomások,tapasztalások mind-mind fontosak. Hatással van rám a világ és én is hatással vagyok a világra. Ez utóbbit csak remélni tudom:))...
Az ilyen-olyan emberi kapcsolatok számomra a legérdekesebbek. Óó..miért ő az anyám aki, a gyerekem,a párom,a fickóm,a barátnőm?...mit tudom én..dolgunk van egymással?Adnom kell vmit vagy ők adnak nekem?...mindenesetre minden egyes pillanatért hálás vagyok az életnek,még ezért a hülye kásztingért is:)))...még mindig a fejemben van..sajnálom...mennyi zagyvaságot hordtam össze?!...remélem, hogy a titoktartás kétoldalú, és nem használják fel semmire:)))...karma...na ezzel a mai nappal mi dolgom volt?

Nincsenek megjegyzések: